fbpx

Witam Biorę Bioxetin 20mg od miesiąca. Od dwóch tygodni poja…

0

Witam Biorę Bioxetin 20mg od miesiąca. Od dwóch tygodni pojawiło się drżenie jednej ręki, które utrudnia mi w codziennym funkcjonowaniu. Objawia się najczęściej przy ruchach dłoni, gdy chcę chwycić za długopis i coś napisać. Poza tym zażywam też Acard 75mg Lamilept 100mg. Czy któryś z leków może być przyczyną tego drżenia?

3 miesiące temu
Kobieta
24 lat
Dotyczy leku Bioxetin
1
0

Wg Charakterystyki Produktu Leczniczego Bioxetin, może on wywoływać m.in. przemijające zaburzenia ruchowe, w tym nagłe skurcze mięśni czy drżenie. Po leku Acard oraz Lamilept, nie powinny wystąpić tego rodzaju działania niepożądane.

23 maja 2022
Naszą misją jest przedstawienie pacjentom oraz specjalistom ochrony zdrowia pełnej, rzetelnej wiedzy o lekach i ich zastosowaniu. Wierzymy, że przyczynimy się tym do zwiększenia skuteczności i bezpieczeństwa terapii.

Serwis leki.pl jest prowadzony przez Fundację Healthcare Professionals.
Fundacja NIE jest powiązana z żadnym producentem czy dystrybutorem leków. Ewentualne finansowanie, które otrzymujemy od firm farmaceutycznych związane jest z prowadzoną w ich imieniu reklamą, która jako taka jest jednoznacznie oznaczona.

Serwis leki.pl NIE jest apteką (w tym internetową) i nie prowadzi bezpośrednio sprzedaży leków, suplementów diety i wyrobów medycznych. Jeśli chcesz kupić leki on-line zapoznaj się z naszym artykułem nt. Jak bezpiecznie kupować leki w internecie?