Leczenie zapalenia zatok u dzieci
2 2

2 posty w tym temacie

Witam.

Czy ktoś wie dlaczego Sinupret, chyba jedyny produkt leczniczy można stosować od 6 r.ż.? Czy chodzi o zawartość kwiatu pierwiosnka? Pozostałe składniki są w dawkach mniejszych niż te zawarte w syropach od 3r.ż.

Dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ze względu na zawartość alkoholu. Vide punkt 4.4 ChPL.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
2 2

  • Podobna zawartość

    • Przez Hehe12
      Kobieta 65 lat była na badaniu u okulisty, ma podwyższone ciśnienie w oczach, wadę wzroku (w jednym oku +8, w drugim nie pamiętam), coś tam jeszcze badała, ale pani dr nie za wiele powiedziała i pani nie wie co jej jest i jakie badania miała przeprowadzone. Ma przepisane krople nawilżające, supel z luteiną, witaminami, omegą i latanoprost. Teraz ma stosować supel i krople nawilżające, od maja latanoprost i w czerwcu do kontroli.
      Jak ma wysokie ciśnienie to najpierw się nawilża oczy a potem obniża ciśnienie? Czy dr może najpierw kazała nawilżać oczy, a że najbliższa wizyta mogła być dopiero w czerwcu, to zaleciła teraz krople nawilżające, a dopiero miesiąc przed wizytą latanoprost, żeby kontrola u lekarza była po miesiącu używania tych kropli? Pani nic nie wiedziała na temat co jej jest, u okulisty jednorazowa wizyta teraz. Zazwyczaj jak trafiały mi się recepty, to gdy krople były zlecone pierwszy raz to miały być stosowane od razu, a nie po 2 miesiącach. Tak ma być? Czy może warto upewnić się u innego okulisty? Ta pani jest moją znajomą, a pani dr nie była zbyt wylewna, stąd wątpliwości, chciałem się tylko upewnić czy tak może być, czy może dla pewności udać się jeszcze do innego okulisty?
    • Przez rz9ania
      Dzień dobry.
      Zastanawiam się dlaczego większość syropów dla dzieci zawiera szkodliwe dla ich zdrowia konserwanty, typu benzoesan sodu? Nie rozumiem producentow, którzy mimo dodawania do ich produktów konserwantów zalecają wyrzucić butelkę po miesiącu stosowania. Dorośli mają wybór. Mogą połknąć tabletkę bez konserwantów. A dzieci "faszeruje się" konserwantami w syropie.
    • Przez Wojciech92
      Od sierpnia stosuję izotek, kurację kończę w marcu. 1 lub 2 miesiące po zaczęciu leczenia pojawił mi się katar. Myślałem, że to alergia, bo tylko w miejscu pracy trochę lało się z nosa, tabletki przeciwalergiczne nie pomogły więc może jednak nie alergia, brałem też tabletki na katar - też nie pomogły. Potem jeszcze później po zmianie w pracy płynu do podłóg kataru już nie miałem przez jakiś czas. Ale potem znowu się pojawił. Zdarzało mi się też, że katar miałem w innym miejscu niż we własnym domu np. u znajomego.
      Czy ten katar może być spowodowany tym, że biorę lek na trądzik? Bo w ulotce nic o katarze nie pisze. Ale robią mi się strupy w nosie, na początku brania leku krew mi też trochę częściej puszczała, teraz jest już ok, ale może tam wszystko może delikatne jest i dlatego tak się dzieje? Trochę to uciążliwe, mogę stosować jakieś krople do nosa? Bo nie chcę bardziej sobie podrażnić.
       
      Rano zaraz po wstaniu mam też problem z okiem, coś kłuje, tak jakby rzęsa wpadła, ale nic tam nie ma, przepłukuję solą fizjologiczną i nic to nie daje. Przechodzi samo po kilkudziesięciu minutach. To też może być z tym związane i wystarczy, że nawilżę oczy? Czy może coś mi mogło wpaść gdzieś tak jakoś głębiej do oka i jest niewidoczne?
    • Przez Dominikawawa
      Witam
       
      Trzy dni temu miałam usuniętą górną ósemkę z powodu ropnia, na następny dzień wdała mi się infekcja zatok - ból zatok gęsty początkowo przezroczysty aktualnie białawo-żółtawy katar i zatkany nos. Byłam u lekarza i przepisał mi Azitrolek 500 ze względu na to że jestem uczulona na penicylinę i pochodne ( drgawki i pęcherze z płynem surowiczym po zastosowaniu penicyliny i doksycyliny). Boję się wziąć tego antybiotyku ponieważ mam arytmię złożoną ( napadowe częstoskurcze, dodatkowe komorowe i nadkomorowe skórcze, czasem bigeminie i trygeminie, bradykardię podczas snu) dodam też że jestm aktualnie w 39 tc ciąży. Chciałam zapytać jaki antybiotyk byłby najbezpieczniejszy w moim przypadku ?
       
      Pozdrawiam
      Dominika
    • Przez Pusteblume
      Dzien Dobry,
       
      Prosze o przyjrzenie sie mojej twarzy. Lekarze stawiajaprzerozne diagnozy, zadne leczenie nie przynosi skutku. Co lekarz to inna teoria i tak w skrocie: tradzik mlodzienczy, tradzik rozowaty, choroba stweardes, zapalenie kontaktowe ( alergia na srodki komserwujace) itd.
       
      Takie same problemy ze skora twarzy, te same obszary czyli: skroniach
      , tuz przy wlosach, cala broda i pod broda, kolo uszu, mialam przed 3 laty. Wtedy leczono mnie metronizadol przez 3 msc, zadnej poprawy a wrecz pogorszenie. Zrobiono testy platkowe, jestem uczulona na 2 skladniki konserwujace, ktore sa w chemii, kosmetykach itd, do tego chrom. Lekarz stwierdzil chorobe stweardes, za duzo kosmetykow, zmiane szamponu, pasty do zebow itd. Leczenie Elidelem, po 3 tygodniach mialam spokoj.
       
       
      Testy platkowe robiono w mi Polsce, przed 20 laty, jak zaczelam miec problemy z azs i zapaelniem kontaktowym skory. Wtedy wyszla mocna alergia na nikiel, chrom, neomycyne i hydrokortyzn. W niemczech mnie wysmieli i powiedzieli, ze nie mozna byc uczulonym na ten steryd, alergii na chrom tez niby juz nie mam.
       
      Skora glowy kolejny problem, uzywam tylko szamponow z ubogim skladem bo skora glowy czesto swedzi. Przy tym od 3 lat ciagly atak lysienia plackowatego. Leczony bez przerwy betametasonem, ten sam steryd pod 8 lat wypisywany na azs. Oczywiscie stosowany z przerwami, ale tylko ten sam lek. Dopiero od roku mialam 2 terapie klobetazolem w zwiazku z lysieniem, ktore przyniosly efekty. Wlosy wypadaja ale placki zarastaja, ogromne polacie zarastaja i moge chodzic bez chusty :)/>
       
      Wyprysk na twarzy swedzi i piecze, czasem tak mocno. Ze nie moge spac. Wtedy pomaga tylko hydroksyzyna. Lekarze polecaja cetryzyne, niestety nie dziala. Nic innego nie przepisuja. Sama kupuje clemastin (w de jest bez receoty) . Leki znam z azs, ponad 20 lat z choroba, przerozne stany skory. Obecnie plamy na ciele i rece. Wracajac do twarzy: wyprysk leczony elidelem, ponad msc, 2 x dziennie, bez efektow. Potem metronidazol, gwaltowne zaostrzenie, pozniej erytromycyna bez efektow. Obie ostatnie mieszanki robione w aptece. Pomimo, ze niezbyt dobrze toleruje podloze, oszczedzaja na kosztach. Smarowalam sama kremem z cynkiem, poza zmniejszeniem zaczerwienienia i wysuszeniem nie ma efektow. Twarz myje woda termalna, krem avene do super wrazliwej skory i nic wiecej. Ie stosuje. Pogarsza sie po myciu glowy.
       
      Prosze o jakakolwiek pomoc, wskazowki co moge zrobic zeby sie wyleczyc czy zaleczyc. Z azs i lysiemiem plackowatym umiem zyc, zaleczyc a z twarza narazie jest tylko gorzej. Nie potrafie sobie pomoc, a lekarze tez nie bardzo sa w stanie pomoc, gdy wizyta trwa 5 minut :)/>