"Coś" na skórze, czego nie da się nawilżyć?
1 1

1 post in this topic

Witam.

Zacznę od tego, że parę lat temu leżałam sobie w szpitalu, a że w szpitalu na oddziale nie było łóżek, to wzięli mnie na korytarz. No i wiadomo, oddział ogólny - od zatruć "kretem" po leukopenię lub inne choróbska. Mimo tak wielkiej higieny, to nabawiłam się jakiegoś grzyba na powiece oka. Oczywiście znając mnie męczyłam się z tym, UWAGA, rok (całe 12 miesięcy!) zanim w ogóle poszłam na wymaz. Przepisany został Travocort. Smarowałam, smarowałam, a przeszło może po aż ponad miesiącu.

Teraz jest jakaś taka podobna sytuacja, ALE w szpitalu/przychodni/w podobnym miejscu nie było mnie, tak myślę, z parę miesięcy.

Od jakichś 4 dni mam "coś dziwnego" na górnej wardze ust. To jest coś, co nie wygląda w ogóle na suche, nie jest popękane. Jak się tak poślini, to to w ogóle nie przestaje być takie... jak rękawice nitrylowe?

Pytanie brzmi tak:

czy jak raz chorowałam na tego grzyba, to to może się znów pojawiać tak bez powodu?

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
1 1

  • Similar Content

    • By Klosek
      Jak w temacie.Czy ktoś zna recepturę na 7% maść z sukralfat na szczelinę odbytu . Jak ja stosować? Pozdrawiam.
    • By OnlyEyes
      Pytanie jest proste. Dlaczego syrop Acodin 150 Junior jest na receptę, a Acodin 300 już nie?
    • By Wojciech92
      Od sierpnia stosuję izotek, kurację kończę w marcu. 1 lub 2 miesiące po zaczęciu leczenia pojawił mi się katar. Myślałem, że to alergia, bo tylko w miejscu pracy trochę lało się z nosa, tabletki przeciwalergiczne nie pomogły więc może jednak nie alergia, brałem też tabletki na katar - też nie pomogły. Potem jeszcze później po zmianie w pracy płynu do podłóg kataru już nie miałem przez jakiś czas. Ale potem znowu się pojawił. Zdarzało mi się też, że katar miałem w innym miejscu niż we własnym domu np. u znajomego.
      Czy ten katar może być spowodowany tym, że biorę lek na trądzik? Bo w ulotce nic o katarze nie pisze. Ale robią mi się strupy w nosie, na początku brania leku krew mi też trochę częściej puszczała, teraz jest już ok, ale może tam wszystko może delikatne jest i dlatego tak się dzieje? Trochę to uciążliwe, mogę stosować jakieś krople do nosa? Bo nie chcę bardziej sobie podrażnić.
       
      Rano zaraz po wstaniu mam też problem z okiem, coś kłuje, tak jakby rzęsa wpadła, ale nic tam nie ma, przepłukuję solą fizjologiczną i nic to nie daje. Przechodzi samo po kilkudziesięciu minutach. To też może być z tym związane i wystarczy, że nawilżę oczy? Czy może coś mi mogło wpaść gdzieś tak jakoś głębiej do oka i jest niewidoczne?
    • By xxx
      Co oznacza to cor, np. w concor cor? Czy to jest skrót, jeśli tak to jakie jest jego rozwinięcie?
    • By Wojtek89
      Od zeszłego piątku chyba mam przeziębienie. Zazwyczaj mijało samo po 4-5 dniach. Tym razem jest inaczej i też inaczej się objawia niż zawsze.
      Piątek, sobota - drapanie w gardle, chrypka, trochę mokrego kaszlu, niedziela - gardło zaczyna boleć, kaszel trochę się nasila, poniedziałek, wtorek - ból gardła mocniejszy, przy przełykaniu też trochę czuć, kaszlenie troche boli, środa - mówienie jest zmienione przez chrypkę, dołącza lejący się katar, czwartek - nadal katar i troche zatkany noc.
      Przez cały ten czas w ogóle nie miałem gorączki, nawet stanu podgorączkowego. Czuję się dobrze, jedynie katar jest nieco uciążliwy, a tak poza tym wszystko jest inaczej niż zwykle. Temperature zawsze miałem podwyższoną, zawsze źle się czułem i kaszel zawsze pojawiał się pod koniec a nie na początku, na początku co najwyżej suchy od czasu do czasu, gardło zawsze bardziej dokuczało, katar pojawiał się od razu i ogólnie po kilku dniach samo wszystko mijało, tym razem jutro będzie tydzień.
      Czy to samo minie jak poza katarem dzisiaj nic mi nie jest? Czy iść do lekarza?