Powitania
34 34

428 postów w tym temacie

Podobna tradycja wysokiej kultury jest na niektórych innych forach internetowych więc pomyślałem, że i u nas powinna się przyjąć.

Otwieram temat gdzie nowi użytkownicy IFF mogą coś o sobie napisać i przywitać się z obecnymi użytkownikami IFF i oczywiście zachęcam do wpisywania się nowych użytkowników.

• Upvote 9

W sumie to ci obecni użytkownicy też mogliby coś o sobie powiedziec....

W takim razie jako Pani Admin dam przykład innym Użytkownikom :)

Na imię mam Ania.

Z IFF jestem związana od około 3 lat.

Niestety(?)nie jestem Farmaceutką - tak jak większośc z Was, bo z zawodu jestem Ekonomistką a pracuję , hmm...no właśnie ani jedno ani drugie, pracuję jako Manager.

Oczywiście pozdrawiam serdecznie Wszystkich Użytkowników Forum - Tych obecnych, jak i również nowych, którzy dopiero dołączą do naszego Forum :)

Heh, na forum jestem już zarejestrowany od dawna ale pojawiałem się bardzo okazjonalnie. To jest mój drugi post więc nikt mnie pewnie nie zna. Mam na imię Krzysztof, pracuję w aptece ogólnodostępnej w Lublinie, choć miejscowość może się niedługo zmienić.

Witam, Piotrek mi na imię. Zarejestrowanym użytkownikiem jestem od 2008, kiedy to zacząłem 2 letni staż po studium farmaceutycznym. Na chwilę obecną pracuje w aptek ogólnodostępnej w na terenie miasta Zamość. W tym roku również zdaje egzamin dyplomowy (licencjat) na kierunku dietetyka.

Edytowano przez Piotrekzam86

Skoro Pani Admin dała przykład to i wypadało by, żeby Pan Admin dołączył :)

Tak jakoś się złożyło, że na forum jestem od początku jego istnienia tj. 04.04.2004 r. :D Mam na imię Paweł, choć dla wielu osób to nie tajemnica. Skończyłem farmację na UM w Łodzi i aktualnie pracuję w aptece w małej miejscowości pod Kielcami.

• Upvote 2

Mam na imię Bartek. Na forum jestem od 17.09.2009. Mieszkam w Iławie. Skończyłem Akademię Medyczną w Białymstoku. Działam w organach Izby