Search the Community

Showing results for tags 'włosy'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Aktualności
    • Refundacja 2012
    • Biuletyny OIA
    • rynek
  • Komunikaty
    • Decyzje GIF
    • Izby aptekarskie
    • Ministerstwo Zdrowia
    • Narodowy Fundusz Zdrowia
  • Prawo
    • Akty prawne
    • Opinie / Interpretacje
    • Otwieranie apteki
    • Kontrole
  • Receptura apteczna
    • Maści
  • IFF
    • Regulaminy
    • Dla mediów
    • Reklama
  • Książki
  • Publikacje naukowe
    • Prace magisterskie
    • Doktoraty
    • Prace przeglądowe
  • Edukacja
    • Kształcenie ustawiczne
    • Specjalizacja
    • Staż zawodowy

Categories

  • New Features
  • Other

Categories

  • O nas

Forums

  • Dział Pacjenta
    • Pacjent pyta ...
    • Nieczytelne recepty i zalecenia lekarskie
    • Inne pytania Pacjentów
  • Farmacja
    • Ogólne dyskusje o farmacji
    • Wstrzymania, Wycofania
    • Publikacje naukowe
    • Szkolenia / Kursy / Konferencje
  • Praca zawodowa
    • Ośla łączka czyli nie ma głupich pytań
    • Konsultacje farmaceutyczne
    • Refundacja leków
    • Zarządzanie Apteką Otwartą
    • Apteka szpitalna
    • Dział farmacji szpitalnej
    • Hurtownia farmaceutyczna
    • Przemysł farmaceutyczny / Produkcja
    • Rejestracja leków
    • Receptura apteczna
    • Prawo
    • Praca za granicą
    • Etyka
  • Edukacja
    • Studia farmaceutyczne
    • Specjalizacja i inne formy kształcenia
    • Studium/Technikum Farmaceutyczne
    • Ankiety
  • Praca
  • Offtopic
    • Hydepark
    • Ogłoszenia drobne
  • Redakcja IFF
    • Ogłoszenia administracyjne
    • Propozycje / opinie o forum
  • Materiały promocyjne

Found 2 results

  1. Witajcie, otwieram nowy wątek, bo nigdzie nie znalazłem jeszcze odpowiedzi. O jakiegoś czasu zmagam się z łupieżem. Na początku problem nie był aż tak trapiący jednak od jakiegoś miesiąca zaczął się nasilać. Postanowiłem zakupić Ni..oral, wiele osób polecało go na różnych forach. Z resztą tutaj także. Przechodząc jednak do sedna problemu chciałbym Was zapytać czy Ni...ral może powodować wypadanie włosów? Mam bardzo rzadkie włosy, a tutaj (zewnętrzny link usunięty) wyczytałem, że "Łupieżowi i łojotokowemu zapaleniu skóry może towarzyszyć zwiększone wypadanie włosów, co może mieć również miejsce w przypadku stosowania leku Ni...ral". Czy ktoś z Was po zastosowaniu Ni——ralu zaczął tracić włosy? Wolałabym się upewnić teraz niż obudzić się z przysłowiową rąką w nocniku Każdy mój włos jest na wagę złota.
  2. Co polecacie na wzmocnienie włosów? Ja szukam od dawna, ale jak gdzieś przeczytam że coś jest dobre, to na innym forum dosłownie odwrotnie twierdzą I tak ciągle..