Search the Community

Showing results for tags 'trądzik'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Aktualności
    • Refundacja 2012
    • Biuletyny OIA
    • rynek
  • Komunikaty
    • Decyzje GIF
    • Izby aptekarskie
    • Ministerstwo Zdrowia
    • Narodowy Fundusz Zdrowia
  • Prawo
    • Akty prawne
    • Opinie / Interpretacje
    • Otwieranie apteki
    • Kontrole
  • Receptura apteczna
    • Maści
  • IFF
    • Regulaminy
    • Dla mediów
    • Reklama
  • Książki
  • Publikacje naukowe
    • Prace magisterskie
    • Doktoraty
    • Prace przeglądowe
  • Edukacja
    • Kształcenie ustawiczne
    • Specjalizacja
    • Staż zawodowy

Categories

  • New Features
  • Other

Categories

  • O nas

Forums

  • Dział Pacjenta
    • Pacjent pyta ...
    • Nieczytelne recepty i zalecenia lekarskie
    • Inne pytania Pacjentów
  • Farmacja
    • Ogólne dyskusje o farmacji
    • Wstrzymania, Wycofania
    • Publikacje naukowe
    • Szkolenia / Kursy / Konferencje
  • Praca zawodowa
    • Ośla łączka czyli nie ma głupich pytań
    • Konsultacje farmaceutyczne
    • Refundacja leków
    • Zarządzanie Apteką Otwartą
    • Apteka szpitalna
    • Dział farmacji szpitalnej
    • Hurtownia farmaceutyczna
    • Przemysł farmaceutyczny / Produkcja
    • Rejestracja leków
    • Receptura apteczna
    • Prawo
    • Praca za granicą
    • Etyka
  • Edukacja
    • Studia farmaceutyczne
    • Specjalizacja i inne formy kształcenia
    • Studium/Technikum Farmaceutyczne
    • Ankiety
  • Praca
  • Offtopic
    • Hydepark
    • Ogłoszenia drobne
  • Redakcja IFF
    • Ogłoszenia administracyjne
    • Propozycje / opinie o forum
  • Materiały promocyjne

Found 2 results

  1. Witam, Od paru lat zmagam się z trądzikiem, zwiedziłem już wszystkich dermatologów i sprawdziłem każdy lek od nich. Niektóre z nich działały, ale tylko na chwile i był nawrót np. limecyklinę + różne maści, które stosowałem 3-4 razy po pare miesięcy. Sprawdziłem juz naprawdę prawie wszystko i jestem załamany. Diety również próbowałem innej (więcej warzyw, zero slodyczy itd.). Czytałem także o tym, ze powodem moze byc chora wątroba lub jakiś gronkowiec, ale nic nie sprawdzałem w tym temacie. Higienie również trzymam, zakupiłem pare miesięcy temu tonik + krem la rosz przeciw niedoskonałościom i wycieram twarz ręcznikiem papierowym (przykładam) i efekt jest bardzo dobry, ale to jeszcze nie to. Czy mógłby mi ktoś coś polecić?
  2. Od sierpnia stosuję izotek, kurację kończę w marcu. 1 lub 2 miesiące po zaczęciu leczenia pojawił mi się katar. Myślałem, że to alergia, bo tylko w miejscu pracy trochę lało się z nosa, tabletki przeciwalergiczne nie pomogły więc może jednak nie alergia, brałem też tabletki na katar - też nie pomogły. Potem jeszcze później po zmianie w pracy płynu do podłóg kataru już nie miałem przez jakiś czas. Ale potem znowu się pojawił. Zdarzało mi się też, że katar miałem w innym miejscu niż we własnym domu np. u znajomego. Czy ten katar może być spowodowany tym, że biorę lek na trądzik? Bo w ulotce nic o katarze nie pisze. Ale robią mi się strupy w nosie, na początku brania leku krew mi też trochę częściej puszczała, teraz jest już ok, ale może tam wszystko może delikatne jest i dlatego tak się dzieje? Trochę to uciążliwe, mogę stosować jakieś krople do nosa? Bo nie chcę bardziej sobie podrażnić. Rano zaraz po wstaniu mam też problem z okiem, coś kłuje, tak jakby rzęsa wpadła, ale nic tam nie ma, przepłukuję solą fizjologiczną i nic to nie daje. Przechodzi samo po kilkudziesięciu minutach. To też może być z tym związane i wystarczy, że nawilżę oczy? Czy może coś mi mogło wpaść gdzieś tak jakoś głębiej do oka i jest niewidoczne?