Search the Community

Showing results for tags 'leczenie'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Aktualności
    • Refundacja 2012
    • Biuletyny OIA
    • rynek
  • Komunikaty
    • Decyzje GIF
    • Izby aptekarskie
    • Ministerstwo Zdrowia
    • Narodowy Fundusz Zdrowia
  • Prawo
    • Akty prawne
    • Opinie / Interpretacje
    • Otwieranie apteki
    • Kontrole
  • Receptura apteczna
    • Maści
  • IFF
    • Regulaminy
    • Dla mediów
    • Reklama
  • Książki
  • Publikacje naukowe
    • Prace magisterskie
    • Doktoraty
    • Prace przeglądowe
  • Edukacja
    • Kształcenie ustawiczne
    • Specjalizacja
    • Staż zawodowy

Categories

  • New Features
  • Other

Categories

  • O nas

Forums

  • Dział Pacjenta
    • Pacjent pyta ...
    • Nieczytelne recepty i zalecenia lekarskie
    • Inne pytania Pacjentów
  • Farmacja
    • Ogólne dyskusje o farmacji
    • Wstrzymania, Wycofania
    • Publikacje naukowe
    • Szkolenia / Kursy / Konferencje
  • Praca zawodowa
    • Ośla łączka czyli nie ma głupich pytań
    • Konsultacje farmaceutyczne
    • Refundacja leków
    • Zarządzanie Apteką Otwartą
    • Apteka szpitalna
    • Dział farmacji szpitalnej
    • Hurtownia farmaceutyczna
    • Przemysł farmaceutyczny / Produkcja
    • Rejestracja leków
    • Receptura apteczna
    • Prawo
    • Praca za granicą
    • Etyka
  • Edukacja
    • Studia farmaceutyczne
    • Specjalizacja i inne formy kształcenia
    • Studium/Technikum Farmaceutyczne
    • Ankiety
  • Praca
  • Offtopic
    • Hydepark
    • Ogłoszenia drobne
  • Redakcja IFF
    • Ogłoszenia administracyjne
    • Propozycje / opinie o forum
  • Materiały promocyjne

Found 5 results

  1. Witam, Od paru lat zmagam się z trądzikiem, zwiedziłem już wszystkich dermatologów i sprawdziłem każdy lek od nich. Niektóre z nich działały, ale tylko na chwile i był nawrót np. limecyklinę + różne maści, które stosowałem 3-4 razy po pare miesięcy. Sprawdziłem juz naprawdę prawie wszystko i jestem załamany. Diety również próbowałem innej (więcej warzyw, zero slodyczy itd.). Czytałem także o tym, ze powodem moze byc chora wątroba lub jakiś gronkowiec, ale nic nie sprawdzałem w tym temacie. Higienie również trzymam, zakupiłem pare miesięcy temu tonik + krem la rosz przeciw niedoskonałościom i wycieram twarz ręcznikiem papierowym (przykładam) i efekt jest bardzo dobry, ale to jeszcze nie to. Czy mógłby mi ktoś coś polecić?
  2. Kobieta 65 lat była na badaniu u okulisty, ma podwyższone ciśnienie w oczach, wadę wzroku (w jednym oku +8, w drugim nie pamiętam), coś tam jeszcze badała, ale pani dr nie za wiele powiedziała i pani nie wie co jej jest i jakie badania miała przeprowadzone. Ma przepisane krople nawilżające, supel z luteiną, witaminami, omegą i latanoprost. Teraz ma stosować supel i krople nawilżające, od maja latanoprost i w czerwcu do kontroli. Jak ma wysokie ciśnienie to najpierw się nawilża oczy a potem obniża ciśnienie? Czy dr może najpierw kazała nawilżać oczy, a że najbliższa wizyta mogła być dopiero w czerwcu, to zaleciła teraz krople nawilżające, a dopiero miesiąc przed wizytą latanoprost, żeby kontrola u lekarza była po miesiącu używania tych kropli? Pani nic nie wiedziała na temat co jej jest, u okulisty jednorazowa wizyta teraz. Zazwyczaj jak trafiały mi się recepty, to gdy krople były zlecone pierwszy raz to miały być stosowane od razu, a nie po 2 miesiącach. Tak ma być? Czy może warto upewnić się u innego okulisty? Ta pani jest moją znajomą, a pani dr nie była zbyt wylewna, stąd wątpliwości, chciałem się tylko upewnić czy tak może być, czy może dla pewności udać się jeszcze do innego okulisty?
  3. Od sierpnia stosuję izotek, kurację kończę w marcu. 1 lub 2 miesiące po zaczęciu leczenia pojawił mi się katar. Myślałem, że to alergia, bo tylko w miejscu pracy trochę lało się z nosa, tabletki przeciwalergiczne nie pomogły więc może jednak nie alergia, brałem też tabletki na katar - też nie pomogły. Potem jeszcze później po zmianie w pracy płynu do podłóg kataru już nie miałem przez jakiś czas. Ale potem znowu się pojawił. Zdarzało mi się też, że katar miałem w innym miejscu niż we własnym domu np. u znajomego. Czy ten katar może być spowodowany tym, że biorę lek na trądzik? Bo w ulotce nic o katarze nie pisze. Ale robią mi się strupy w nosie, na początku brania leku krew mi też trochę częściej puszczała, teraz jest już ok, ale może tam wszystko może delikatne jest i dlatego tak się dzieje? Trochę to uciążliwe, mogę stosować jakieś krople do nosa? Bo nie chcę bardziej sobie podrażnić. Rano zaraz po wstaniu mam też problem z okiem, coś kłuje, tak jakby rzęsa wpadła, ale nic tam nie ma, przepłukuję solą fizjologiczną i nic to nie daje. Przechodzi samo po kilkudziesięciu minutach. To też może być z tym związane i wystarczy, że nawilżę oczy? Czy może coś mi mogło wpaść gdzieś tak jakoś głębiej do oka i jest niewidoczne?
  4. Witam. Czy ktoś wie dlaczego Sinupret, chyba jedyny produkt leczniczy można stosować od 6 r.ż.? Czy chodzi o zawartość kwiatu pierwiosnka? Pozostałe składniki są w dawkach mniejszych niż te zawarte w syropach od 3r.ż. Dziękuję za odpowiedź.
  5. co jakis czas pękaja zyłki w oku co robić?