dudzia

Nowy Użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O dudzia

Informacje o użytkowniku

  • Płeć
    Kobieta
  • Uczelnia Wyższa
    nie dotyczy
  • Izba Aptekarska
    Nie dotyczy
  • Miejscowość
    warszawa
  • Województwo
    mazowieckie
  • Stanowisko
    nie dotyczy
  • Miejsce pracy
    nie dotyczy
  1. dziękuję, dostałam instrukcję jak wpuszczać te kropelki i już jest ok
  2. Min od 2 tygodni przyjmuję krople Azopt na zalecenie okulisty - mam w ustach gorycz, z którą nie daję już rady - zupełnie jakbym stale ssała no-spę. Od tego mam mdłości, gulę i pieczenie w gardle i generalnie kiepskie samopoczucie. W ulotce są opisane min właśnie takie skutki uboczne, ale mnie to nie pociesza. Czy to przejdzie z czasem? Czy można temu jakoś zaradzić? Męczę się z tym okrutnie Dodatkowo od czasu przyjmowania kropelek pogorszyła mi się ostrość widzenia (nie po zażyciu tylko stale), jakaś mgła i wrażliwość - mam się z tym pogodzić czy też nie tak powinno być i to raczej niepożądane objawy i powinnam zmienić lek?