peny

Nowy Użytkownik
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About peny

Informacje o użytkowniku

  • Płeć
    Kobieta
  • Uczelnia Wyższa
    Inna
  • Izba Aptekarska
    Nie dotyczy
  • Miejscowość
    Bydgoszcz
  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Stanowisko
    nie dotyczy
  • Miejsce pracy
    nie dotyczy

Recent Profile Visitors

1,098 profile views
  1. Jeszcze dodam, że mam migotanie przedsionków oraz trzepotanie serca. Właściwie mogę napisać miałam bowiem "odpukać" od kilku mcy nic się nie działo. Zawdzięczam to chyba przede wszystkim dobremu kardiologowi. Nie piję kawy wcale-niestety- oraz ulubionej czarnej mocnej herbaty. Alkohol dla mnie obojętny, może oprócz lampki wina, także odstawiony. Był przypadek mówił lekarz, że mała lampka wina "ruszyła" migotanie przedsionków. Da się żyć, są jeszcze inne miłe strony życia nie związane z konsumpcją. Pozdrawiam.
  2. Ogólnie zioła na pewno służą ludziom od lat i tragiczny jest fakt, że lekarze leczą nas tylko chemią i "jedno leczą, a drugie kaleczą". Od prawie zawsze kiedy dostaję receptę idę z nią najpierw do Herbapolu do osoby, która jest profesjonalistką - nie ubliżając innym- w tej dziedzinie. Bywa często, że leczę się ziołami, a recepty lądują w koszu. Wierzę w zioła lecz nie można ich stosować na własną rękę, a o tym, że takie leczenie ma sens jest często w ulotce lekarstw informacja, że stosując dany lek nie można pić wymienionych ziół. Czyli na pewno działają na organizm. Przykład obecnie zażywam m.in, Pradaxę, lek rozrzedza krew w związku z chorobą serca i wiem, że nie mogę pić Dziurawca, herbaty z głogu (w domieszce w małych ilościach zapewne tak) , Rumianek w małych ilościach itp. Czyli działanie ziół na organizm jest wg. mojej opinii niepodważalne tylko szkoda, że są one traktowane po macoszemu. Uważam, że picie wymienionych ziół ojca Klimuszko na pewno ma sens.
  3. Witam! Bardzo proszę o informację dotyczącą ewentualnej konieczności leczenia antybiotykami przy długotrwałym już stosowaniu Pradaxy. Od dłuższego czasu zażywam Pradaxę 2x 150mg dziennie. Oprócz tego BETO 50 ZK, 2 tabletki 47,5 mg na dzień, Potas. Mg Vit.D 3 oraz 1 tabletkę Hepatil slim na regenerację wątroby. Ponieważ zdania dotyczące zażywania antybiotyku w razie konieczności łącznie z Pradaxą są niejednoznaczne po prostu nie wiem czy mogę go zażywać. Antybiotyku nie zażywałam już 6 lat oprócz jednego przypadku, który był rzekomo nieodzowny (nazwy antybiotyku nie pamiętam, zażywałam go tylko 3 dni) i w trakcie łączenia go z Pradaxą czułam się ogólnie bardzo źle i zaczęły występować niewielkie krwawienia, które wraz z końcem zażywania antybiotyku ustały. Będę bardzo wdzięczna za pomoc i informację Pozdrawiam
  4. Bardzo Dziękuję za pomoc i wyczerpującą informację. Z lekarzami różnie bywa, na ogół na takie informacje czasu brak. Pozdrawiam
  5. Witam! Bardzo proszę o poradę dotyczącą wspomagania diety w chorobie migotania przedsionków serca ze stosowaniem dabigatranu Pradaksa 150 mg. Wiem, że w tym przypadku należy szczególnie uważać na wiele niewskazanych produktów oraz niektóre leki . Odstawiłam używki typu kawa, herbata także z racji choroby wątroby i tylko woda mineralna, kompoty owocowe to skąpe bardzo menu. Lubię herbatki ziołowe jednak wiem, że nie można sobie nimi swobodnie folgować w mojej sytuacji. Pozdrawiam
  6. W takim razie ja także i to bardzo popieram UK i jest to konieczne oraz nieodzowne szczególnie we wszystkich tych zawodach. Jak się komuś nie podoba to niech zmieni zawód i sadzi marchewkę lub hoduje prosiaki, tutaj jakikolwiek rozgardiasz i niedokładność nie zagraża ludzkości. Co do polskich warunków to są specyficzne , a i owszem tak jak w większości Polacy jak bata nie czują to dobrze nie pracują. Nie przerażają niektórych nawet kary za powstałą z ich winy wyrządzoną szkodę, które jeśli nawet są to nie tylko ślepa Temida, ale także upośledzona mało kiedy jak wiemy jest w stanie ukarać za wyrządzone zło.
  7. "Druga strona"? Tylko, która w tej sytuacji jest właściwa i ma sens, powielanie karygodnego błędu, "kłamstwo" i krętactwo? Dla mnie jednoznaczne, jednak psychika ludzka przez wieki nieposkromiona i nie do odgadnięcia po dzień dzisiejszy, często, a nawet z latami coraz bardziej doprowadza ludzi do samounicestwienia w wielu dziedzinach życia. Reasumując, święte słowa Einsteina " tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej" i ja również
  8. ....a czy ktoś widział w Polsce zastosowanie kiedykolwiek oraz jakiejkolwiek kary dla lekarza za popełniony karygodny błąd w leczeniu pacjenta oraz totalne, ewidentne jego lekceważenie!? Wszyscy od zawsze po zawsze idealni i każdy wzór cnót oraz fachowości, chociaż niezbite dowody wskazują zupełnie co innego, a rodziny opłakują zmarłych! To się nazywa budowaniem zaufania do lekarzy, którym nie raz człowiek zawierza całkowicie swoje życie. Z szacunkiem oczywiście dla tych, których grzechem byłoby nazywać bezkarny i bezsumienny konował.
  9. Tak to kpina i brak szacunku dla ludzi, a w tym przypadku pacjentów! Mam wrażenie, ze to jakiś przedszkolak dorwał druk i próbuje pisać typowe wczesnoszkolne szlaczki. Pieczątka niewidoczna, ale jeśli faktycznie to wypociny jakiegoś lekarza to nie wiem dlaczego on jeszcze nie jest odsunięty od zawodu i nie został przebadany psychiatrycznie. Jeśli to faktycznie pismo urzędującego lekarza to domniemać można wiele. Pierwsze pytanie dlaczego lekarz nie korzysta z drukarki!?Potrafi obsługiwać? Ja otrzymuje recepty i skierowania drukowane. Z ,pewnością widząc coś takiego na pewno nie miałabym zaufania do lekarza, który w taki sposób traci zaufanie pacjenta i na pewno nie rokuje to także prawidłowego leczenia!
  10. Serdecznie dziękuję za pomoc i wyczerpujące wyjaśnienie problemu! Pozdrawiam
  11. Witam! Bardzo proszę o pomoc i poradę. Mam chorą wątrobę, dosyć wysokie próby wątrobowe oraz sporadycznie emocjonalne skoki ciśnienia na które pomaga Captopril oraz Hydroxyzinum w syropie. Oprócz tego zażywałam tabletki Atenolol Sanofi 25 mg 2 x dziennie od dobrych kilku lat i ciśnienie w tej opcji można nazwać wzorcowym w granicach 120-130/ 65-75. Obecnie udałam się do kontroli kardiologicznej i lekarz zmienił leki wyłączając tabletki Atenolol 25 mg na Nebilet 5mg - rano i Tertensif SR 1,5 mg -wieczorem. Problem w tym, że zażywając Atenolol czułam się świetnie, bowiem nie odczuwałam żadnych dolegliwości ze strony wątroby i po sprawdzeniu ulotki Atenololu nie znalazłam informacji o przeciwwskazaniach w zaburzeniu wątroby. Odwrotnie jest natomiast z Lekiem Nebilet gdzie na ulotce widnieje "nie stosować w zaburzeniach wątroby"! Jeśli zas chodzi o Tertensif SR również nie znalazłam na ulotce przeciwwskazań stosowania przy chorej wątrobie. Żadnych innych leków nie zażywam, oprócz nalewek wspomagających Herbapol z jemioły na nadciśnienie oraz z karczocha na wątrobę. Bardzo proszę więc o poradę naszych specjalistów na forum analizując skład obu leków Atenololu Sanofi 25 mg oraz Nebilet 5 co bardziej obciąża wątrobę bowiem po zażywaniu tego drugiego moja wątroba zaczyna się "buntować" i nie czuję się komfortowo Wydaje mi się, że powrót do Atenololu nie powinien być dla mojego organizmu problemem ? Będę Bardzo wdzięczna za pomoc! Pozdrawiam
  12. Bardzo Przepraszam! Już się to więcej nie powtórzy. Pozdrawiam.
  13. Bardzo dziękuję za pomoc i informację! Serdeczne Pozdrowienia.
  14. Ja polecam stosowane doraźnie od dawna i bardzo mi służą kapsułki ZIOŁOWE XXXXXXXXXXX. Kupuję dwa rodzaje, "na uspokojenie" i "na sen". Stosuję w zależności od konieczności. Różnią się tylko zawartością melisy i szyszek chmielu. Najważniejsze, że mogę brać tylko 1 na dobę i na prawdę działają zgodnie z zaleceniem. Nie ma żadnych skutków ubocznych, samopoczucie lub sen komfortowe! Pozdrawiam